The Future of Control: Remedy ortak yayına imza attı Entertainment Bir haftalık doğum günleri, kahvaltı ve plaj manzaraları

Bir haftalık doğum günleri, kahvaltı ve plaj manzaraları

Bu hafta en iyi hafta oldu. Bu olağanüstü gün batımının yanı sıra, doğum günlerini kutlamakla (benimki dahil), Bondi’de olağanüstü bir konferansa katılmak ve Sydney’in gizli noktalarını ve eğlenceli yemek festivallerini keşfetmekle meşguldük.

Ve günahlarım için Snapchat’e yeni katıldım. Bu tür bir şeye girerseniz @jim.butcher’dayım. Hala çözmeye çalışıyorum, bu yüzden lütfen yargılama (veya trolling) lütfen!

Umarım Instagram Günlüğümüzün bu haftanın baskısında memnun olursunuz.

Bugün gökyüzü kesinlikle çarpıcı. Bunun Mayıs olduğuna inanamıyorum. Tipik olarak Sydney’de yılın bu zamanı bulutlu, rüzgarlı, soğuk ve yağmurludur. Yine de bu hafta değil. Bugün oldukça sıcak ve gökyüzü bu olağanüstü yüksek irtifa bulutlarıyla dolu.

Her yıl, Temsilciler Grubu, temsil ettikleri diğer tüm blogcuları birlikte getirmek için bir konferans düzenler. Herkesi görmek çok güzel. Herkes ülke çapında çok yayıldı, hemen hemen yakaladığımız zaman.

Hepimiz Bondi’deki en son QT Hotel’de kalıyoruz, ancak bu gece Watsons Bay Boutique Hotel’de akşam yemeğine çıkıyoruz. Gün batımı olağanüstü – umarım akşam yemeği de olur!

Bayan Romance, gün batımı çekimim için oldukça iyi bir ön plan yapıyor. Ölçek için teşekkürler (ve gün batımını daha da güzel yapmak), Bayan R!

Akşam yemeği pratik olarak servis edilir! Bizim yemek için böyle güzel bir ayar. Watsons Bay Boutique Hotel’in bizim için ne pişirdiğini görmek için sabırsızlanıyorum.

[Ed. Gıda kesinlikle mükemmel!]

Ve bugün benim doğum günüm! Herkes güzeldi ve bana çok memnun geri dönüş diledi. Biraz sevmediğim (hafifçe koymak!) Memnun doğum günü şarkısından kaçınmak için elimden geleni yaptım, ama fazla şansım olmadı.

Carly’yi beni o korkunç melodiden korumaktan sorumlu smaggle.com’dan koydum. Çoğunlukla harika bir iş çıkardı, ancak tamamen kaçınmanın gerçekten herhangi bir yolu olduğunu düşünmüyorum.

Bu sabah kahvaltı Bondi’de Bill’de. Yemek, Bill’in restoranlarından ve bugünün istisnası her zaman iyi. Dün Trio Cafe’de – Bondi Plajı’nda – mısır börekleri vardı, bu yüzden onları biraz karşılaştırma ve kontrast yapmak için Bill’de tekrar burada olacağımı düşündüm.

Hangisinin daha iyi olduğunu söylemek zor. Trio’lar kesinlikle çok büyüktü – bir yan plakanın büyüklüğü gibi… ve bunlardan ikisi vardı. Onlar, onların birçoğunda üçlüsüne koydukları salsa olağanüstü tadı ve masalarda kavanozlarda satıyordu.

Bill’lerdeki börekler çok daha küçük ama çok daha fazla mısır var ve daha gevrekler. Yine de daha az pastırma var ve ızgara domatesleri gerçekten sevmiyorum. Hangisi daha iyi olan zor çağrı. Hmm. Belki tekrar geri dönmem gerekecek. Bit!

Konferans Bondi Plajı’nın güney ucundaki buzdağlarında düzenleniyor. Şimdiye kadar sahip olduğum en iyi ofis manzarası – umarım hepimiz için çok dikkat dağıtıcı değil!

Konferans boyunca bizimle konuşan bazı ilginç insanlar var, ancak açılış konuşması Deborah Hutton ile. O olağanüstü bir hanımefendi ve onun Frank, yeryüzü tarzı tüm kalbimizi kazandı. Zor, enerjik ve açıkça kesinlikle sıfır bok alıyor. Sevdim!

Bu yıl harika bir konferans oldu, ama aynı zamanda bu hafta dikkat çeken grubun doğum günü, bu yüzden konferans sırasında da kutlayacağız. 4 yıldır gidiyorlar, bu gerçekten heyecan verici.

Geçtiğimiz birkaç gün boyunca çok fazla yiyecek yedik. Ama hepsi şimdi bir kafa ile ilgili. Herkes ayrı yollarına gitmeden önce birlikte son öğle yemeğimiz Chippendale’deki Bistrot Gavroche’de.

Bu muhteşem endüstriyel alan, güzel bir Fransız tarzı çatı katı restoranında yeniden geliştirildi ve Chippendale’in yüz germe estetiğine mükemmel uyuyor.

İşte olağanüstü bir konferansa tezahürat. Hepimiz korkunç bir çift magnumdan (ya da Jeroboam mıydı?) Boyutlu bir şişe içiyoruz. Orada herkes için en az bir bardak olması için yeterli vardı!

Bu istiridye! Gerçekten lezzetli bir öğle yemeğine başlamanın ne yolu. Bir yerde romantik bir yemek, arkadaşlarla bir yakalama ve hatta havalı bir şirket toplantısı arıyorsanız, Bristot Gavroche hakkında düşünün. Biraz kazanan!

Bu gece en iyi arkadaşım Anton’un 40. doğum günü! İkimiz de biraz salamur ve bitkin hissediyoruz ama bunu dünya için kaçırmazdık. Ayrıca, Anton’un Dove ve Olive’de kısmen kaçırdım! Doğum günü partimi düzenlediğiniz için teşekkürler dostum!

Tuhaf bir şekilde bugün de babamın doğum günü. garip tesadüf.

Bugün, gökyüzünün tertemiz mavi ve güneş oynamaya çıkıyor. Mayıs ayı ortalarında çok farklı, herkesi tamamen karıştırıyor. Bugün Pyrmont’ta neler olup bittiğini görmek için içeri girdik.

Mudgee yemekleri ve kırmızı şarap festivali açık. Burada çok fazla yiyecek ve kırmızı şarap var… sadece son birkaç gün içinde şimdiye kadar gitmemeyi diledi. Yine de festivalin olağanüstü ve eminim olacağızBirkaç bit ve parçayı zorla!

Mudgee’yi seviyoruz ve bunun hakkında biraz yazdık. İşte bazı favorilerimiz.

Bu sabah Bayan Romance ve ben dışarı çıkmayı seçtik. Sydney Limanı boyunca keşfedilecek çok sayıda yer var, burası başladığımız yer burası.

Pyrmont’taki Mudgee Food ve Kırmızı Şarap Festivali’ni tekrar kontrol etmeyi ve ardından Sydney Balık Marketlerine gitmeyi düşünüyoruz. Gün için adımlarımızı kaldırmalıyım!

Tabii ki, saatlerce yürüdük! Şimdi Anzak Köprüsü’nü geçiyoruz. İkimiz de ilk kez yürüdük. Biraz gürültülü ama köprüyü böyle görebilmek çok benzersiz. Harika bir haftaya harika bir son!

Bu haftanın Seyahat Özeti

Her hafta, seyahatlerimizin daha önce hiç görülmemiş fotoğraflarını kullanarak tercih ettiğimiz seyahat destinasyonlarımızdan bazılarına geri dönüyoruz. İşte bu hafta tekrar bakıyoruz.

Venedik’i seviyoruz… Yani, eğer istemiyorsanız, yanlış bir şey var. Yine de kalabalıklardan bıkmışsanız, St Marks Meydanı’nın karşısındaki büyük kanalın diğer tarafına gidin. Bu Giudecca – ana adanın güneyinde.

Burada çok süslü bir Hilton da dahil olmak üzere bazı olağanüstü oteller var, ancak sahil kafeleri her yerde bulduğumuz en uygun fiyatlı Aperol Spritz’den bazılarına sahip. Ve kapsamlı bir araştırma yaptık!

Paris’teki bu güzel şehir evleri her zaman çok çarpıcı görünüyor. Bazı durumlarda bakmakla meşgulüz, romantizm şehrinde kaybolmayı çok kolaylaştırıyor. Ama buradayken bunu yapmanız bekleniyor!

Flatiron Binası muhtemelen New York’ta tercih edilen birçok bina. Nedenini bilmiyorum, ama sadece seviyorum. NYC’yi ilk ilgilendiğimde görmek ve görmek istediğim ilk şeylerden biriydi. Liste oldukça uzun!

Yakında oraya gidiyorsanız, NYC için en yüksek ilk zamanlayıcı kılavuzumuz.

Toskana’nın yuvarlanan tepeleri sadece aklımı patlattı. Ve bu ölü düz sırlar sarmaşık beni daha da mutlu ediyor!

Toskana etrafında araba kullanmak bölgeyi keşfetmenin en iyi yoludur, ancak çok daha fazla işaretçi istiyorsanız, Toskana’da bir hafta geçirme konusundaki yazımızı okumalısınız. Burada bazı harika öneriler var!

Bu çekimi hep sevdik. Bence gerçekten ne olduğumuzu, kim olduğumuzu ve neden hala bu kadar aşık olduğumuzu özetliyor. Bu haftanın Instagram Günlüğü ve Seyahat Özeti’nden memnun olduğunuzu umuyoruz. Bunu yapmak ve yazmak çok eğlenceliydi!

Neler yapıyorsun? Bu hafta senin için nasıldı? Bize yorumlarda söyleyin!

Bay ve Bayan Romance tarafından Instagram üzerinden görüntüler: @MrandmrSromance, @hairromance, @Christina.Butcher – MRS R’nin Insta Hesabı ve @angryBastard!